petek, 3. april 2009

Obisk HIŠE EKSPERIMENTOV

Učenci 3. razredov; nekateri so tudi pri naravoslovnem krožku, smo obiskali Hišo eksperimentov v Ljubljani. Naj vam posredujemo nekaj vtisov.
Najbolj mi je bil všeč poskus z posteljo za fakirje; občutek ležanja je dober in zanimiv. Jan V.
Meni je bilo najbolj všeč, ko smo oblikovali površje iz mivke. Oblikovali smo ga: Matej V. in Matej R. in Jan P. in jaz - Nik
V hiši eksperimentov mi je bilo najbolj všeč, ko so me oblekli v mehur. Sumejla
Najbolj mi je bilo všeč, ko sem v sobi sama eksperimentirala - postelja z žeblji in obraz. Ana
Najbolj mi je bila všeč dogodivščina, ko smo izvedeli kaj je lepenje in trenje. Nina S.
Vsi poskusi so mi bili všeč; najbolj pa poskus z milnimi mehurčki. Lina
Najbolj mi je bila všeč postelja z žeblji. Občutek je dober. Neva
Meni je bila najbolj všeč postelja z žeblji. Žeblji niso bili ostri, ostrine nisem čutila prav nič. Všeč mi je bila tudi škatla z ročico, ko si ročico premaknil se je pokazal diamant, če si ga želel prijeti se je skril. To se je zgodilo, ker so bili ob odprtini senzorji. Nemogoče je bilo prijeti diamant. Nina Š.
Uživala sem, ko sem ležala na postelji polni žebljev. Take postelje so imeli včasih. Špela
Všeč mi je bila razlaga o lepenju in trenju. Pri razlagi sta nam pomagali dve vili. Lara
Najbolj mi je bilo všeč, ko sva z Zaro tipali valje, ki so bili vroči, topli in mlačni. Določiti sva morali kateri valj je najtoplejši in kateri najhladnejši. Ronja

Ni komentarjev: