torek, 14. april 2009

Inštitut Jožef Stefan

Učenci 3.a smo obiskali Inštitut Ježefa Stefana v Ljubljani. Uživajte ob gledanju fotografij in branju komentarjev učencev.

Ogledali smo si delo steklarja, ki izdeluje epruvete, ki jih raziskovalci potrebujejo za raziskave.

Gledali smo skozi obarvana očala.


Najbolj mi je bilo všeč, ko smo naredili poskuse s tekočim dušikom, ko smo gledali kako so oblikovali steklo na ognju in naredili laboda. Ronja


Naučil sem se, da je tekoči dušik zelo mrzel. Bor

Najbolj mi je bilo všeč, ko smo bili v megli. Nina

Zapomnil sem si, da smo zakurili bencin. Miha

Požar smo pogasili z utekočinjenim dušikom.


Miha je gledal pod mikroskopom.

Smešno mi je bilo, ko smo z rokavicami sestavljali dele laboratorijskega pripomočka. Lina


Oh kako lepo je bilo, ko smo ustrelili "flašo" v zrak. Maša
Gospod je bil zelo prijazen. Matej V.

Najbolj mi je bilo všeč, ko je raketa vzletela. Mai

Raketo je odneslo kakšnih 10 metrov visoko. Nik
Zapomnil sem si, da listje v tekočem dušiku zmrzne. Bor

Najbolj mi je bilo všeč, ko smo bili v oblakih. Alja

Najbolj mi je bilo všeč, ko smo jedli sladoled in bili v nebesih. Nikita
Naučila sem se, da lahko sladoled naredim doma.

Priprava je zelo enostavna. Lara

Najbolj okusen pa je bil sladoled, ki smo ga naredili skupaj. Matej R.

Ta obisk si bom zapomnila za vse večne čase. Zara
MMN

Ni komentarjev: