četrtek, 5. februar 2009

ŠPORTNI DAN NA DRSALIŠČU

V Tivoli smo prispeli ob 8.30. Najbolj všeč mi je bilo, ko sem letos prvič stopila na drsališče. Da se navadimo drsalk, smo najprej drsali samo ob ograji. Spoznali smo učitelje: dve Alji in Mateja. Potem smo se še ogreli in se igrali hobotnice in črnega moža. Na športnem dnevu mi je bilo srednje všeč, ker me drsanje ni prepričalo. Ana Kosmač
Najbolj mi je bilo všeč, ko smo se šli črnega moža, ko smo drsali v krogu. Po končanem drsanju pa smo pili čaj in se peljali nazaj v šolo z mestnim avtobusom. Zara Jesenek Dolinar
Izposodili smo si drsalke in se odpravili drsat. Najbolj mi je bil všeč črni mož, ker smo se lovili na drsalkah. Kasneje smo postavili poligon. Bilo je zelo zabavno. Bilo je konec in smo vrnili drsalke in odšli na čaj. Z mojo prijateljico sva bili skupaj v paru. Nazaj smo se odpravili z avtobusom. Nikita Ko smo igrali hokej sem bil z mojim najboljšim prijateljem Mihom. Na začetku so bili nasprotniki zelo dobri. Vodili so kar 2:0. Kmalu pa smo se vrnili v igro in Miha je dal gol. Zadnjih pet minut sem dal 2 gola in tako smo zmagali s 3:2. Z Mihom, Aljo, Niko, Romanom, Vitom, Nio in Mašo smo se zelo veselili. Matej Verstovšek Danes smo imeli športni dan. Najbolj mi je bilo všeč, ko smo igrali igrice. Igrali smo se igrico hobotnice, črni mož, hokej, vlakec in poligon. Všeč pa mi je bilo tudi, ko smo pili topel čaj in se poslavljali od učiteljev. Ronja Praprotnik
Najbolj mi je bilo všeč, ko smo igrali hokej. Našo ekipo je vodil Matej, nasprotnikovo pa Oli. Jan Vovk
Najbolj mi je bilo všeč, ko smo igrali hokej na drsalkah in ko je Matej zadel 3 gole. Jaz sem bil večinoma v obrambi. Jan Pajtak
Na drsanju mi je bilo najbolj všeč, ko smo spoznali druge stvari, ko sem videla, da mi je uspelo drsati, ko smo se igrali črnega moža, ko smo se igrali hobotnice in ko smo se veselili. Sumejla Berberović Na drsališču mi je bilo najboljše drsati. Imeli smo drsalke in smo drsali. Potem smo igrali hokej. Dobro mi je bilo tudi na avtobusu, ko smo se peljali nazaj v šolo. Roman Novak
Najbolje mi je bilo, ko smo igrali hokej in smo zmagali s 3:2. Druga skupina je goljufala, da je rezultat 2:3 in da so zmagali oni. Kljub temu je bilo dobro. Miha Kosmač
Rada bi šla z vami na športni dan. Ampak nisem mogla, ker sem imela druge obveznosti. Lina Šenica
Na športnem dnevu mi je bilo všeč, ko sem igral hokej. Čeprav smo zgubili, sem dal gol, ko je nasprotnikov branilec padel na led. Bor Grošelj Simić
V četrtek smo odšli na športni dan. Tam smo drsali. Najbolj mi je bilo všeč, ko smo igrali hokej. Zmagali smo s 3 proti 2. Zelo sem se zabavala, saj rada drsam. Športnega dneva je bilo konec. Spili smo čaj in odšli domov. Alja Kuhar
Najboljše na športnem dnevu mi je bilo, ko smo igrali hokej, ker smo zmagali s tri proti dve. Vse gole sem zabil sam. Proti koncu tekme so me drsalke že močno žulile, ampak kljub temu sem zadel še tretji gol. Potem je bilo konec, šli smo se preobleči in odšli smo domov. Matej Rape Najbolj mi je bilo všeč, ko smo igrali hokej. Matej je volil skupino. Izvolil je tudi mene. Zabili smo 2 gola, nasprotnik pa 3. Vito Ungar
Najbolj mi je bilo všeč, ko smo se igrali igro črni mož. Nina Senih
Najbolj mi je bilo všeč, ko smo igrali hokej in smo mi zmagali. Bilo mi je tudi lepo, ko smo igrali hokej. Maša Senih
Najbolj mi je bilo všeč to, da po dolgem času spet drsam in všeč mi je bilo tudi, da smo se igrali različne igrice na darsališču. Tudi čaj je bil zelo zelo dober. Špela Cimerman
Na drsanju mi je bilo najbolj všeč, ko smo igrali hokej, čeprav je bilo dva proti dva. Všeč mi je bilo tudi, ko smo se igrali črnega moža. Nika Matjašič

Zapis so pripravili učenci in učenke 3.a.
Uredila in foto MMN

1 komentar:

Anonimni pravi ...

da se ne bojo tele pobil