petek, 20. februar 2009

KONCERT TOLKALNE SKUPINE STOP

Dan pred počitnicami se je 223 učencev naše šole (minus 27 manjkajočih) peš odpravilo v center mesta, da si v dvorani Slovenske filharmonije ogledamo tolkalni koncert skupine Stop. Bilo je z eno besedo - noro. Pravzaprav moramo dodati še drugo besedo - nepozabno :)

Všeč nam je bil prostor z lučkami. Bili smo presenečeni, saj so bili vsi inštrumenti na odru že pripravljeni. Tudi baletke je bilo lepo gledati. Zanimive so bile činele, ker so bile tako velike. Spoznali smo veliko tolkal. Igranje na lonce je bilo zanimivo, še posebej, ko je en član skupine zaigral drugemu članu po glavi. Ko so igrali s kuhalnicami, je bil zelo zanimiv zvok. 1.b razred

Bili smo v Filharmoniji. Na prireditvi smo si ogledali najbolj odbita tolkala in meni je bila marimba najbolj všeč. Na koncu so bili zelo smešni, saj so igrali z jedilnim priborom in po glavi. Nekemu gospodu je lonec padel na nogo (ha ha ha). Manca Gruden, 2.a

Na kulturnem dnevu mi je bilo vse fantastično! Najbolje se mi je zdelo, ko so igrali s kuhinjskimi pripomočki. Upam, da bomo imeli še kdaj kaj takega. Zahvaljujem se vsem, ki so se potrudili za ta koncert. Staš Ščetinec, 3.b

Všeč mi je bilo, ko so z žlicami tolkli po piskrih in ko so baletke plesale ob mirni glasbi. Tudi Franci je na trobento lepo igral. Ana Cizej, 2.a

Najbolj mi je bil všeč boben ter ksilofon in marimba. Najbolj sem čakala na zadnje trenutke, ki so mi bili zelo všeč. Tjaša Andreiz, 2.a

Ko je bila ura 8.00, smo se odpravili iz šole. Prišli smo do Filharmonije in dobili smo vstopnice. Dvorana je bila zelo lepo urejena. Koncert se je začel. Igrali so na različne inštrumente. Skladbe so bile zelo različne. Vse so bile fantastične. Neja Fazarinc, 3.b

Bili smo v Filharmoniji. Meni sta bili najbolj všeč prva in druga skladba. Pri prvi je bil lep ritem, pri drugi mi je bil všeč boben. Pri zadnji skladbi je bilo smešno, ker so imeli smešen ritem in ker so z žlicami tolkli po loncih. Kaja Kačičnik, 2.a

Koncert je bil ful dober, najboljše so bile žlice, lonci in cvileče plastične igrače. Super je bilo, ker so se člani skupine med koncertom hecali. Najbolj simpatično bitje na koncertu pa je bil majhen piščanček, ki se je med eno skladbo izlegel iz jajca. Bilo je zelo glasno, ampak kul! 2.b razred

Že sama dvorana me je očarala! Da o glasbi ne govorim! Kaj vse lahko zaigraš samo s tolkali in nekaj kuhinjskimi pripomočki. Jakob Dittmayer, 3.b

Bili smo v Filharmoniji. Najbolj mi je bila všeč marimba. Tudi jaz bi se rad naučil tako dobro igrati. V razredu večkrat igram na tam-tam, ki je tudi tolkalo. Gal Šušteršič, 2.a

Najbolj mi je bilo všeč na koncu, ko so igrali na stvari, ki jih imamo vsi doma. V dvorani Slovenske filharmonije mi je bilo zelo všeč. Upam, da bomo tja odšli še kdaj. Tin Pren, 3.b

Tale nasmešek pa je bil med koncertom namenjen ekskluzivno za OŠ Kolezija. Hvala za prekrasne trenutke, fantje! Zagotovo se še kdaj srečamo!

(NT)

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Nama je bilo zelo lepo, ampak malo preglasno.Zmeraj so tolkala malo preglasna in malo pretiha. Zmeraj je vse preglasno celo operna pevka,in navadna pevka ali pevec.