torek, 21. oktober 2008

TABORILI SMO V ČRMOŠNJICAH

Prve dni rahlo meglenega oktobra smo četrtošolci uživali na zelo prijetnem taboru v Črmošnjicah v Beli Krajini.

Bili smo polno zaposleni z najrazličnejšimi stvarmi.
V delavnicah smo spoznavali nekatere pomembne pojme povezane z orientacijo (*orientacija ni meditacija in ni koncentracija), izvedli orientacijsko tekmo, izvedeli nekaj malega o proizvajanju in porabi električne energije, nabirali rastline v gozdu, se posvetili igranju mini golfa, plesali in peli ob belokranjskem kolu, da razburljivega nočnega pohoda sploh ne omenjamo.

Ob vsem tem nam je ostalo dovolj prostega časa, da smo se prepuščali še lastnemu domišljijskemu svetu ter igram, igram, igram.

"Čakaj, kje je že sever?"

"Zdaj gremo pa proti ... hmm..."

"Pobelelo pole z ovcama,
pobelelo pole z ovcama, z ovcama ...
No, tole ni tako lahko plesat, je pa zabavno."

"A je kdo našel orlovo praprot?"

"To je bil zadetek v ... prvo ... drugo ..."

"Punce, punce. Aja, Aja, Neli, Neli ..."

Res ... bilo je lepo …

In kaj nam je najbolj ostalo v spominu?

»Najbolj všeč mi je bilo tekmovanje s kompasom, nabiranje rastlin, sprehod s petrolejkami, jutranja telovadba, igralnica Veveričje duplo, pa vse v zvezi z elektriko in še marsikaj …«
Sara, 4. a

»Tabor mi je bil zelo všeč. Najboljša je bila igra Twister in tekmovanje s kompasom. Pa seveda mini golf in še veliko več.«
Pia Eva, 4. a


»V četrtek smo šli k potoku. Razdelili smo se v šest skupin. Učitelj je razložil navodila in prinesel model turbine za proizvajanje elektrike. Postavili smo ga v vodo. Jaz sem bil v peti skupini. V moji skupini smo poskusili, koliko energije proizvede model turbine na manjšem slapu. Z merilcem smo izmerili največ "elektrike".«
Gal, 4. b

»Meni bo v spominu ostal ta nočni sprehod. Ob devetih zvečer smo šli v Novi Tabor - na pokopališče. V desni roki smo nosili svetilke, po imenu petrolejke. V petrolejki je gorelo olje. Na pokopališču pri potki je 70 m globok prepad. Bilo me je zelo strah, pa še mamico in očija sem pogrešala. Prepad je bil namenjen temu, da so se obranili Turkov, ko je bila vojna. Turke so obmetavali s kamenjem in polivali z vročim oljem. Na nagrobnikih je bilo veliko nemških imen in priimkov. Bilo mi je zelo všeč in upam, da bomo še kdaj šli tja.«
Lea, 4. b

»Na nočnem pohodu sem bil v paru s Cristianom, vendar nisva hotela petrolejke, ker so smrdele. Pol poti smo hodili s petrolejkami, pol pa brez. Meni ni bilo všeč, ker sem bil zaspan, nekateri so malo jokali in stokali. Ustavili smo se pri cerkvici. Učitelj nam je povedal nekaj o Novem Taboru. Ko smo šli domov, sem bil tako srečen.«
Matevž, 4. b


»Na večernem sprehodu je bil super prepad, ki nam ga je pokazal učitelj Martin. Bilo nas je malo strah.«
Ela, 4. a


Pa še kdaj nasvidenje.

Učenci 4. a & b (DM)

Ni komentarjev: