petek, 3. oktober 2008

JESEN PRED ŠOLSKIMI VRATI

Tudi v naš atrij je prišla jesen in nas vzela v svoje sveže in pisano naročje...

(NT)

9 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Meni je pri jeseni všeč, ko se obarvajo listi v rdeče in rumene
barve in ko se igram s svojimi
najbolšimi prijatelicami najrajši
winx. Všeč mi je, ko se podimo po
atriju in nam piha jesenski veter.

Anonimni pravi ...

Meni je pri jeseni všeč, ko se obarvajo listi v rdeče in rumene
barve

pa kdo mislš d si ti pesnik al kva dej ne sanji tamala


Nace iz devetega razeda

Anonimni pravi ...

men je jesen bedna

KULezijci pravi ...

Lep pozdrav Nacetu iz 9. razreda in vsem komentatorjem našega šolskega dnevnika!

Lepo je videti, da te strani prebirate učenci tako nižjih kot višjih razredov, saj so namenjene vsem. Dobrodošli ste, da s svojimi mnenji in opažanji dopolnite šolsko dogajanje, seveda na primeren način in brez žaljenja. Mislim, da ni nič narobe, če nekomu nekaj ni všeč (smo si na srečo med seboj različni), prav tako pa je prijetno prebirati, ko nekdo opazi, da se okoli njega dogaja nekaj zanimivega, in o tem piše na tem mestu.

Vsi, ki ustvarjamo ta dnevnik, si želimo prijazne izmenjave mnenj, idej, pobud,... Hvala.

Nelly Tiran

Anonimni pravi ...

skoda k je sola v jeseni

Anonimni pravi ...

jesen je bedna zato ker je treba v šolo hodt mah itak jo špricam







Nace iz devetega razeda

KULezijci pravi ...

Ampak včeraj si pa prav super zaigral policaja. Ne vem, kako dobro so si moji drugošolci zapomnili, kdo je Primož Trubar, vem pa, da so o policaju govorili še nekaj časa. V šoli se po mojem da najti tudi druge reči in ne samo kvadratne korene in kemijske formule...

Pa saj danes so se začele počitnice :)))

Nelly Tiran

Anonimni pravi ...

mi te pa poznamo tkooo d vemo d ti nace iz devetga nikol nebi špricu k maš itaq u school same 5-ke...
d-d-d...

Anonimni pravi ...

mene pa zanima, če se Nacetu sploh sajna o tem kr se tlele piše??????????????????????????????????????????????????????????????????