sreda, 14. januar 2009

Mnenja učencev in učenk Šole v naravi, Pohorje 2009
Najboljše je, da smo zmagali tekmo. Nazdravili smo z ledenim čajem in vodo. Donna Močnik

Na smučanju je zelo dobro. Učitelj Viktor je zelo dober. Vedno nam govori: »Poženi, gas, gas!« Daša Debeljak
Smučam v skupini Kolezija, pri učitelju Viktorju Ekartu. Imamo se lepo, vendar me moti njegova dolgotrajna razlaga. Opozoril me je že 97 krat. Val Simonič

To smučanje mi bo za vedno ostalo v spominu, saj sem v tem času dobila polbratca Davida. Lina Matjašič

Zelo dobro je bilo, ko smo se šli sankat, a sem padla večkrat na zadnjo plat, zato me boli trtica. Bilo je zabavno. Maja Vižintin

Lina in Adi pred sankanjem


Navodila da bo varno ina zabavno

Maja in Donna na strmini

Preveč sva zaposlena z obveznostmi zato nama primanjkuje prostega časa. Miha Remec in Matija Miklavčič


Učitelj deskanja nas uči raznih trikov, pri čemer se nam velikokrat kaj pripeti. Pri bordanju zelo uživamo. Kosta Jurko in Matic Miklavčič


Ful nam je všeč hotel, deskanje na snegu in učitelj Mani, preživljamo zabavne večere (kopanje, sankanje). Ni nam pa všeč »šola«, ker je dolgočasno. Predlagamo prosti čas :) Ema, Pia M., Katarina in Mateja

Všeč so nam sobe in cimre. Všeč nam je skupina v kateri smučam. Smučanje po drugih progah se mi zdi adrenalinsko. Všeč nam je tudi hrana. Ful je dobra. V prostem času lahko gledamo televizijo. V kopalnici imamo tudi kad. Pia P., Staša, Kaja in Pia B.

Bilo je veselo.

Bolečina v trtici je neprijetna. Ležim, počivam in gledam TV. Valentin Vrbovšek

Zdi se mi dobro. Moti me žulj na nogi, zato sem danes počival. Šola v naravi se mi zdi ful dobra. Ivan Bizjak

Meni je ful vredu, moti me mraz na smučišču. Timi Babič


Danes je zelo snežilo. Na smučarskih očalih bi potreboval brisalce. Tim Glibota

Danes bi moral imeti podkapo, ker je zelo snežilo in me je sneg zelo pikal po licih. Najbolj mi je všeč, ko smučamo po klancih; ni mi pa všeč, ker smučamo po lahkih progah. David Tijanić

Naš učitelj nas je veliko naučil, je prijazen. Všeč mi je, ko vozimo po strmih progah. Ni mi všeč, ker moramo voziti drug za drugim. Tilen Malnarič

Apartmaji so mi zelo lepi. Ni mi všeč, ker smučamo v vrsti in ker delamo vaje, ki jih že znam. Tim Andreiz

Meni so tudi lepi apartmaji. Hrana je zelo dobra. Naša učiteljica smučanja Nejca je zelo prijazna in dobro mi je, ko se spustimo po klančini. Mark Kralj

Sobe so zelo lepe, učiteljice prijazne in smučišča urejena. Lovro Bulc

Učiteljice so zelo prijazne; itaq morajo biti :) Smučanje je zelo zabavno, vendar bi morali smučati po težjih progah. Anže Klemenc

Hudo je, lepo je, dobro je in všeč mi je na smučišču. Adi Harbaš

Všeč mi je, ker se smučamo z učiteljico Majo. Lepo mi je bilo, ko smo šli na dvosedežnico, ampak malo me je bilo strah, ker ko se je gugala dvosedežnica. Alen Novak


Dobro je smučati, drugače je vredu. Luka Markelj

Všeč mi je, ker nas učiteljica uči veliko novih stvari. Rad bi se smučal po strmih progah. Tim Zebec

Sobe so zelo lepe, imamo televizijo in kopalnico :). Smučati je vredu, samo ne danes, ko je snežilo. Do sedaj nismo nikoli jedli tako dobre hrane. Tjaša, Katja in Maša

Tekst in foto MM

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Hvala Maja za tele utrinke.
Do solz sem se nasmejala!
Nina

Anonimni pravi ...

Ka pa tote slikice??? Nea čakat...