sobota, 15. november 2008

ŠPORTNI DAN

Prvi in drugi razredi smo odšli v Šport SiTi, da se razmigamo v malo drugačnem okolju. (O kakšnem tekanju po soncu in svežem zraku lahko v teh sivih dneh le sanjarimo :(

Punce so odkrile košarko :)

Bojevite, požrtvovalne, močne... so dale toliko košev, da so jim v tistem trenutku tudi igralci NBA lahko zavidali.

Dvorane so bile polne elektronskih plošč in ekranov.

In mi v boju z virtualnimi možiclji neustrašni.

Zmage so bile težke, toda tako sladke.

Za tenis na travi smo potrebovali le plastično daljinsko ploščico in televizijo. In kaj potem, če je vmes začelo deževati!

Segreli smo se kot precej zakurjene majhne pečke, zato smo hitro izgubljali tekočino. Rezerve je bilo treba pogosto polniti.

Ob dobri glasbi ni bilo težko dvigovati uteži, poganjati pedala, se sklanjati, poskakovati... (Ampak ne vprašajte nas, kaj so naslednji dan na to rekle naše mišice.)


Tudi tekme v hokeju so bile divje ;)

In čeprav smo premagali vsa bitja iz drugega sveta, je bila za nekatere mašnica na čevlju čisto pretrd oreh.

Še pulover čez glavo (tudi težavnosti te naloge ne gre kar tako podcenjevati) in že smo se izčrpani odpravili v šolo na kosilo. Tega dne smo imeli miganja povsem dovolj. (Ampak le tega dne :)

(NT)

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Ko smo mi šli na športni dan smo najprej igrali tenis bilo je zelo zabavno,ker sem jaz mojo sošolko Laro vedno premagala.

Anonimni pravi ...

nama je bilo na športnem dnevu tudi zelo všeč ko smo igrali košarko in smo premagale 1.b kalina pa se je razjezila ker smo jo premagale:)