četrtek, 5. marec 2009

MAVRICA

Učenci in učenke 3.a. so po navdiku Bine Štampe Žmavc in Ferija Lainščka pesnili in nastali so naslednji verzi...
M odra je prelepo nebo.
A
ktivna barva je oranžna, ker predstavlja prijatelje.
V ijolična je prelepa barva, predstavlja sončni zahod.
R umena je goreče sonce.
I n nepozabimo še na rdečo lepo mlado srečo.
C vetje je rožnato, to je roza.
A mavrica ima tudi zeleno, to je svoboda in travnik. Lara
M odra je morje, ki se blešči.
A rdeča barva ljubezni je.
V ijolična pesem spesni ti,
R ožnata kot cvetje, ki cveti,
I gra barv mi je všeč,
C elo mavrico v zraku vidimo in res srečni smo,
A mavrica me oživi. Lina in Alja

Mavrica sije čez neskončni travnik.
otroci se igrajo na travniku in
spuščajo ladjice po jezeru,
sonce sije. Nik

Mavrica le vse pomeni mi,
le barve lepe so.
Zelena ta mehkota vse pomeni mi,
rumena pesem lepa se mi zdi.
Oranžna sanje mi uresniči,
rdeča srce mi poživi.
Modra ljudje prijazni so,
vijolična lepoto ti da. Lina

Mavrica je res lepa.
A ko sonce skrije se, izgine.
Vedno ko pride je lepa.
Rumena je sonce.
In zelena je trava.
Ciklama je nekaj lepega, ker je vijolična.
A pesmica je končana in črna tema. Nina

Mavrica je sestavljena iz 5 barv,
rumenega sonca,
oranžne pomaranče,
rdečega ognja in modrega morja
v mavrici pa nobenega zla. Mai


Mavrica je svetloba, ki prekriva zeleno polje,
mavrica je naše srce in mavrica ima moje barve.
zelo jo občudujem in dajemo ji svoje srce,
zelo je prijazna za vse ljudi. Sumejla


Zelena je kot trava. Rdeča je kot ogenj vroč.
roza je kot prelepa roža, ki cveti.
modra kot prelepo morje, ki se blešči in
vijolična kot prijateljstvo žari.
mavrica pa na širnem nebu se blešči. Ronja


Mavrica
ni travnik,
svoboda ni,
zrak samo dež in sonce. Vito

Sonce nam svetluje,
trava je dobra do nas,
kri je krivičen boj,
krof naj ne bo v napoto. Miha

Mavrica je sonce,
puščava, lava, nebo in cvetje,
ki se pojavi na nebu. Nikita

Mavrica stezica je,
ki popelje te v vse stvari
v lepoto, ljubezen, družino,
toploto, vodo, travnik,
ko mavrica zbledi,
konec je poti in
ves svet se spet zbudi. Špela

Mavrica daje svetlobo, pomarančo, lavo, vodo in zlo. Matej R.

Mavrica ni zastava,
niti ne trava.
Mavrica je dež in sonce. Alja

Mavrica je žarek, puščava, ogenj, morje in cvetje. Nika

Mavrica ni zelena trava in niti modro morje. Mavrica je lep pisan trak iz vseh barv. Maša
(MMN)

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Neskončno lepo...mi je pogrelo srce :-)
Nina