četrtek, 19. marec 2009

FILATELISTIČNI KROŽEK

Učenci in učenke so navdušene nad zbiranjem znamk.

Zbiranje me je navdušilo, ker je mami tudi zbirala znamke. Na filatelistični krožek hodim, ker izvem veliko novega. Začela sem tako, da mi je babi prinesla album za rojstni dan. Nina

Rada zbiram znamke, ker so mi lepe. Zato tudi hodim na filatelistični krožek. Navdušil pa me je oči, ker jih tudi zbira. Lina

Znamke zbiram, ker mi je to všeč. Na filatelističnem krožku menjamo znamke s prijatelji. Nove znamke dobim preko iz pošte in z menjavo. Miha

Znamke zbiram zato, ker me je navdušil ta krožek. Doma imam predal, v katerem hranim svoje znamke. Nives

Znamke zbiram, ker so lepe in zanimive. Na krožek hodim, ker najprej sploh nisem vedel, kaj sploh je filatelistični krožek. Sedaj vem in mi je v veselje. Znamke pa sem dobil za rosjni dan. Nekaj sem jih tudi kupil na pošti. Mai

Znamke zbiram, ker mi to dela veselje in so lepe. Na krožek hodim, ker si menjamo znamke in se kaj novega naučimo. Znamke sem dobila na pošti, pismih in od prijateljev. Nikita

Zbiram jih zato, ker so mi zelo, zelo lepe. Krožek se mi zdi zelo super, ker si menjamo znamke. Znameke dobim na pošti ali na kuverti. Nika

Zbrala MMN

Ni komentarjev: